info@naterykbn.cz

pište kdykoli

+420 605 470 770

volejte denně od 8 - 18 h

Nátěry KBN s.r.o.
Čujkovova 1714/21, 700 30 Ostrava-Zábřeh
Česká republika
Webová stránka: naterykbn.cz
E-mail: info@naterykbn.cz
Telefonní číslo: +420 739 819 558

1. Úvodní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen “VOP”) upravují právní vztahy mezi společností Nátěry KBN s.r.o. (dále jen “Zhotovitel”) a jejími zákazníky (dále jen “Zákazník”) při poskytování služeb v oblasti nátěrů a čištění fasád, střech a dlažeb.

2. Uzavření smlouvy

Smlouva mezi Zhotovitelem a Zákazníkem je uzavřena na základě písemného potvrzení objednávky ze strany Zhotovitele. Objednávka může být učiněna písemně, elektronickou poštou nebo prostřednictvím webových stránek Zhotovitele.

3. Cena a platební podmínky

Ceny za poskytované služby jsou stanoveny dle aktuálního ceníku Zhotovitele nebo na základě individuální nabídky. Zákazník je povinen uhradit cenu za služby ve lhůtě stanovené ve faktuře. Podrobné informace o platebních podmínkách zahrnují:

  1. Splatnost faktur:
    • Faktury jsou splatné do 14 dnů od data jejich vystavení, pokud není dohodnuto jinak.
    • V případě prodlení s platbou je Zákazník povinen uhradit úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.
  2. Možnosti platebních metod:
    • Platby mohou být prováděny bankovním převodem na účet Zhotovitele uvedený na faktuře.
    • Hotovostní platby jsou akceptovány pouze po předchozí domluvě a potvrzení ze strany Zhotovitele.
    • Platby kartou a dalšími elektronickými metodami jsou možné, pokud jsou uvedeny jako akceptované platební metody na faktuře.
  3. Sankce za prodlení s platbou:
    • V případě prodlení s platbou je Zhotovitel oprávněn pozastavit další práce až do doby úhrady dlužné částky.
    • Pokud Zákazník neuhradí dlužnou částku ani po písemné výzvě, je Zhotovitel oprávněn odstoupit od smlouvy a požadovat náhradu škody.

4. Odstoupení od smlouvy a výpověď smlouvy

Podrobnější informace o podmínkách odstoupení od smlouvy a možnosti výpovědi zahrnují:

  1. Podmínky a postup pro odstoupení od smlouvy ze strany Zákazníka:
    • Zákazník může odstoupit od smlouvy písemným oznámením Zhotoviteli nejpozději 14 dní před zahájením prací.
    • Při odstoupení od potvrzené smlouvy ze strany Zákazníka si Zhotovitel účtuje 10 % s 12% DPH manipulační poplatek z celkové ceny zakázky.
  2. Podmínky a postup pro odstoupení od smlouvy ze strany Zhotovitele:
    • Zhotovitel si vyhrazuje právo odstoupit od realizace práce bez udání důvodu, bez finančního vyrovnání objednatelem.
    • V případě, že Zhotovitel odstoupí od smlouvy z důvodů na straně Zákazníka (např. neposkytnutí potřebné součinnosti nebo nesprávné informace), je Zhotovitel oprávněn účtovat Zákazníkovi náklady vzniklé v souvislosti s přípravou nebo částečným provedením služeb.
    • Pokud Zhotovitel odstoupí od smlouvy z jiných než výše uvedených důvodů, vrátí Zákazníkovi veškeré platby uhrazené za neprovedené služby.

5. Práva a povinnosti Zhotovitele

Zhotovitel se zavazuje:

6. Práva a povinnosti Zákazníka

Zákazník je povinen:

7. Reklamace

Reklamace na provedené služby je Zákazník povinen uplatnit písemně bez zbytečného odkladu po zjištění vady, nejpozději však do 14 dnů od jejího vzniku. Zhotovitel se zavazuje reklamaci vyřídit v co nejkratší možné době, nejdéle však do 30 dnů.

8. Ochrana osobních údajů

Zhotovitel zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s platnými právními předpisy. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Prohlášení o ochraně osobních údajů.

9. Odpovědnost za škody

Ustanovení týkající se odpovědnosti za škody způsobené Zhotovitelem nebo Zákazníkem zahrnují:

  1. Limitace odpovědnosti Zhotovitele:
    • Zhotovitel nenese odpovědnost za škody způsobené vyšší mocí, nedodržením pokynů ze strany Zákazníka nebo třetími stranami.
    • Maximální odpovědnost Zhotovitele za škody způsobené z titulu smlouvy je omezena na částku odpovídající ceně poskytnutých služeb.
  2. Povinnost Zákazníka nahradit škody:
    • Zákazník je povinen nahradit škody způsobené nepravdivými nebo neúplnými informacemi poskytnutými Zhotoviteli.
    • Zákazník je povinen zajistit bezpečné a vhodné prostředí pro provádění prací. V případě nedodržení této povinnosti nese odpovědnost za vzniklé škody.

10. Doba plnění

Informace o lhůtách pro zahájení a dokončení prací zahrnují:

  1. Přibližné termíny realizace:
    • Termíny zahájení a dokončení prací jsou uvedeny ve smlouvě nebo potvrzení objednávky.
    • Zhotovitel se zavazuje dodržet dohodnuté termíny, pokud nedojde k nepředvídatelným okolnostem.
  2. Možnosti změn termínů a jejich důsledky:
    • V případě, že dojde ke změně termínů z důvodů na straně Zákazníka, je Zhotovitel oprávněn účtovat náklady spojené s touto změnou.
    • Pokud dojde k prodlení ze strany Zhotovitele, je Zákazník oprávněn požadovat slevu z ceny služeb nebo odstoupit od smlouvy.

11. Řešení sporů

Mechanismy pro řešení sporů mezi Zhotovitelem a Zákazníkem zahrnují:

  1. Možnost mediace nebo arbitráže:
    • V případě vzniku sporu mají obě strany možnost využít mediaci nebo arbitráž jako alternativní způsoby řešení sporů.
  2. Příslušnost soudů v případě soudního řešení sporů:
    • Pro případ soudního řešení sporů je příslušným soudem soud v místě sídla Zhotovitele.

12. Změny VOP

Ustanovení o možnosti změn VOP zahrnují:

  1. Jak a kdy mohou být VOP změněny:
    • Zhotovitel si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP. O změnách bude Zákazník informován nejméně 30 dní před jejich účinností.
  2. Jak bude Zákazník informován o změnách:
    • Změny VOP budou zveřejněny na webových stránkách Zhotovitele a Zákazník bude informován prostřednictvím e-mailu.

13. Závěrečná ustanovení

Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené mezi Zhotovitelem a Zákazníkem. Změny a doplňky těchto VOP mohou být provedeny pouze písemnou formou a musí být schváleny oběma smluvními stranami.

Tyto VOP nabývají účinnosti dne 1.1.2024 a jsou dostupné na webových stránkách Zhotovitele.

Tvorba webových stránek: Webklient